Letošní plán Zetoru je modernizace strojů i rozvoj poprodejních služeb

20 března 2019, 10:12

Úspěch a budoucnost Zetoru jsou spojeny s vývojem a modernizací traktorů a využíváním obchodního potenciálu realizovaných a rozjednaných projektů.
Modernizace a vývoj budou v letošním roce v Zetor Tractors a.s. i nadále spojeny s implementací nového designu.

Plán modernizace Zetoru

V závěru roku společnost uvede na trh stroje řady Proxima. Oddálení termínu je způsobeno vlivem událostí v roce 2018, na které Zetor musel reagovat. Nejde jen o estetickou podobu produktu, ale benefitem bude zejména nová střecha s výkonnější klimatizací, vhodnějším řešením topení, lepším výhledem apod. Pracuje se i na implementaci designu na traktory řady Forterra, ty budou na trh uvedeny počátkem roku 2020.

Je dokončován projekt traktoru vhodného do zemí Afriky a Asie. Bude se jednat o jednoduchý mechanický stroj s výkonem kolem 80 koní, který bude nízkonákladový, což je klíčový parametr pro úspěch u zákazníků v této oblasti. Zetor má v těchto zemích historicky dobré jméno a má na co navazovat, řada starších traktorů zde stále pracuje.

V průběhu roku dojde k dokončení vývoje motorů Zetor v emisním stupni Stage V a k úspěšnému zvládnutí přechodu na sériovou výrobu plánovanou na rok 2020.

Pozornost věnujeme rozvoji poprodejních služeb a péči o zákazníka. Budeme pokračovat v modifikačních projektech, ale vyvineme také aktivity v rámci vzdělávání prodejní sítě. Jsou přijata opatření, abychom rychleji reagovali na podněty z pole, nacházeli k nim řešení a implementovali je do výroby. Opomenout nesmím ani rozvoj prodeje náhradních dílů,“ upřesňuje Marián Lipovský.

Pozornost bude věnována i rozvoji projektů s obchodním potenciálem. Firma pokračuje v cestě vstupovat a upevňovat pozice na asijských a afrických trzích, dále chceme rozvíjet spolupráci s Ruskem na dodávky sad traktorů Zetor. O sady projevují zájem i další postsovětské země.

Rýsují se i další nové možnosti a projekty, vše je však předmětem jednání. Věřím, že se nám je podaří úspěšně uzavřít a následně realizovat. Ke každému projektu přistupujeme identicky, snažíme se využít jeho obchodní potenciál a podpořit pozitivní vnímání značky Zetor,“ dodává Marián Lipovský. 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!