Jednoduché, názorné a kompaktní. Takové mají být nové obaly produktů firmy Mahle určené pro trh náhradních autodílů, které mezinárodní firma zastřešující i několik dalších značek začne používat začátkem příštího roku. Poprvé je představila na nedávném veletrhu Automechanika ve Frankfurtu.
Výrazné barvy, jasné informace a prostý design – nové balení je navrženo tak, aby usnadnilo život distributorům i servisům. Název produktu bude umístěn na obalu výrazněji, všechny ostatní informace budou omezeny na nejdůležitější údaje. Nadále ale zůstanou bezpečnostní štítky, které umožňují zákazníkům spolehlivě rozpoznat originální obaly společnosti. Kromě designu obalů se výrazně změní i logo. Z původního MAHLE Original bude jednoduché ale jasné MAHLE.
Důležité informace budou vidět na první pohled a to včetně popisu výrobku a příslušnosti k některé ze značek. Většina obalů bude používat modrou barvu “Mahle
blue”, a to včetně dosud oranžově či červeně balených chladicích a klimatizačních produktů (Behr či Mahle). Filtry Knecht budou nadále k dispozici v oranžovém obalu.
Komentáře