Schaeffler začal pracovat na posilování své vlastní značky tím, že sjednotil prezentaci společnosti. Společnost redukuje propagaci svých značek a současně posiluje korporátní značku Schaeffler. Jednotlivé značky INA, Luk a FAG budou nadále používány, ale pouze ve vztahu s konkrétním produktem a vždy ve spojení se značkou Schaeffler.
Nová strategie byla poprvé představena ve Schweinfurtu, kde bylo logo FAG nahrazeno logem Schaeffler. Proběhly zde dvě ceremonie (jedna pro první směnu a druhá pro druhou směnu), během nichž byli zaměstnanci informováni o nové strategii a významu globální značky “Schaeffler”.
Klaus Rosenfeld, CEO Schaeffler AG, k tomuto kroku řekl: „Jako společnost působící na světových trzích se chceme v budoucnu posunout na vedoucí pozici pod firemní značkou Schaeffler. Tyto kroky podtrhují naši ochotu spolupracovat a zároveň růst jako rodinný podnik. Toho můžeme dosáhnout pouze prostřednictvím společných hodnot a principů, a také prostřednictvím jednotné strategie pod korporátní značkou „Schaeffler“.
Do konce roku 2019 se plánuje dokončit zavedení nové strategie v sídlech firmy po celém světě.
Komentáře