Inovativní vzduchový filtr od MANN-FILTER

24 června 2025, 9:56

Společnost MANN+HUMMEL vyvinula pro svou prémiovou značku MANN-FILTER nový vzduchový filtr pro užitková vozidla. Na nezávislém trhu s náhradními díly je filtr k dispozici v kvalitě originálního vybavení pod označením C 29 046. Filtr je určený pro užitková vozidla DAF řady XD, XF II a XG.

MANN-FILTER vzduchový filtr C 29 046

Inovativní vzduchový filtr zaujme svou patentovanou konstrukcí, která výrazně zjednodušuje údržbu a usnadňuje instalaci. Pro spolehlivé utěsnění na rozhraní mezi filtrem a obalem vzduchového filtru je filtr C 29 046 vybaven inovativním těsněním se dvěma břity z PUR pěny. Jeho speciální těsnicí profil je přesně přizpůsoben obalu, těsní v několika polohách a zajišťuje optimální uložení. Kromě toho je těsnění pružné, stlačitelné, odolné proti vysokým teplotám a roztržení.

Díky technologii nanovláken dosahuje inovativní vzduchový filtr velmi vysoké míry odlučování částic 99,98 %. Použitá vlákna mají průměr menší než jeden mikrometr (µm) a téměř úplně odfiltrují i ty nejmenší částice z nasávaného vzduchu. Tím je zajištěna funkčnost a ochrana po celou dobu servisního intervalu.

Filtr C 29 046 vykazuje díky své konstrukci výrazně nižší odpor proudění, a tím i nižší tlakové ztráty. To následně optimalizuje výkon filtru a přispívá k úspoře paliva. Je také je vybaven vodotěsnou nehořlavou impregnací, která účinně snižuje riziko požáru vzduchového filtru v motorovém prostoru. Tím je zajištěna nejen zvýšená ochrana vozidla a nákladu, ale především řidiče a ostatních účastníků silničního provozu.

Spolehlivá a bezpečná filtrace je důležitá pro stabilní a efektivní provoz vozidla, zejména užitkového vozidla. Pascal Neef, hlavní specialista na vývoj vzduchových filtrů ve společnosti MANN+HUMMEL zdůrazňuje: “Pro zachování výkonnosti filtru doporučujeme dodržovat servisní intervaly stanovené výrobcem vozidla. V průběhu času se filtrační médium vlivem zatížení pevnými částicemi zanáší. Pouze včas vyměněný filtr může dokonale plnit svou práci.”

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!