Seznamte se s novými variantami brzdových třmenů MAXX™22 pro užitková vozidla, které nyní uvádí na trh společnost WABCO REMAN Solutions.
Modifikované brzdové třmeny MAXX™22T jsou navržené speciálně pro přípojná vozidla (Schmitz) a brzdové třmeny MAXX™22 jsou určené pro vozidla značky Daimler. Nejvyšší využití se v tomto případě očekává u Mercedes-Benz Actros.
Co odlišuje tyto verze od jejích předchůdců? Úspora hmotnosti až 4 kg (-11 %) proti předchozí generaci brzd, což ovlivňuje spotřebu paliva a tím pomáhá chránit Vaši peněženku a zároveň životní prostředí.
Nové varianty MAXX™22 mají historii více než 20 let s několika změnami a mnoha vylepšeními. Ty současné mají mnohem lepší poměr hmotnosti a výkonu pomocí jednopístkové technologie brzd WABCO PAN™. Tato technologie je považována za jednu z nejúspěšnějších vzduchových kotoučových brzd v oboru.
Proces renovace, který vrací použitým elektronickým, hydraulickým, mechatronickým a konvenčním mechanickým součástem zpět původní vlastnosti a funkce jako u nových produktů, je ukončen testy nejpřísnější kvality.
Co byste měli vědět o MAXX™22:
- průkopnická technologie jednopístových brzd již od roku 1996
- obousměrný samostav minimalizuje riziko přehřátí
- vynikající spolehlivost díky jednopístkovému designu osvědčenému přímo na silnicích
V čem spočívá renovace
WABCO REMAN Solutions nejen obnovuje základní funkce produktu – ale regeneruje je do původního stavu! Ve snaze o dokonalost využívá společnost nejnovější technologie a znalosti od výrobců originálních produktů. A co je nejdůležitější – každý renovovaný produkt splňuje standardy produktu z první montáže a vztahuje se na něj stejná záruka, což zaručuje kvalitu, které můžete věřit! Stojí za to vědět, že v roce 2020 společnost REMAN vrátila rekordních 500.000 produktů zpět na trh po celém světě a otevřela nový výrobní závod v Polsku.
Komentáře