Společnost Interaction fandí jako hrdý partner Big Shock! Racing týmu, který letos prezentuje pilot Martin Macík s vozem Karlem. Ten zdobí barvy Spies Hecker.
V sobotu 2. ledna odstartoval již 43. ročník Rallye Dakar a tím začíná další velké dobrodružství, na které nedočkavě čekají miliony fanoušků po celém světě. Pilot kamionu Martin Macík zahájil svůj 9. Dakar. V kabině ho podporuje ostřílený navigátor František Tomášek a zkušený mechanik David Švanda, který se podílel také na stavbě závodního kamionu pojmenovaného Karel.
Odletu na Dakar předcházelo povinné testování celého týmu, které muselo proběhnout před vstupem do Džiddy. Zprávy z laboratoří nakonec přinesly jeden „pozitivní“ verdikt.
„Jednoho z mechaniků a řidiče doprovodného vozidla musel nahradit Dan Stiblík,“ řekl Martin Macík.
Zbytek výpravy mohl v neděli večer zamířit na ruzyňské letiště. Po příletu do Džiddy museli všichni účastníci nastoupit do předepsané 48hodinové karantény a podstoupení dalších PCR testů. S negativním potvrzením už Big Shock! Racing mohl nastoupit do akce. Ve stejný den odpoledne už Rallye Dakar odstartpval do 11kilomerového prologu, který určil pořadí v závodním poli.
Následující den, 3. ledna, se závodníci vydali do 12 etap nejnáročnějšího motoristického závodu na světě, kde je čekají písečné duny, terény plné ostrých skal, minimum spánku a adrenalin vypumpovaný do nejvyšších otáček.
Tým Big Shock! Racing se zatím s přehledem drží v TOP 5. Události ze všech etap nejen pohledem Big Shock! Racing týmu můžete sledovat v rubrice zajímavosti.
Komentáře