Společnost Kühne + Nagel zprovoznila v listopadu nový zákaznický samoobslužný portál myKN, kde si mohou zákazníci tvořit cenové poptávky online v režimu 24/7, vyhledávat trasy a servisy, rezervovat nákladní dopravu a sledovat své zboží na cestě kdekoliv po světě.
Čtyři hlavní funkcionality myKN jsou poptávání cen, objednávání přeprav, sledování zásilek a vyhledávání servisů v jedné aplikaci. Zákazníci si tak sami přes vlastní účet spravují své letecké, námořní i silniční přepravy prostřednictvím webových stránek.
myKN umožňuje registrovaným zákazníkům, mimo jiné, vyhledávat všechny námořní servisy na světě a získávat tak vizuální přehled na interaktivních mapách o detailech přepravy v nedávno představené digitální platformě Sea Explorer.
Účet si v aplikaci myKN lze personalizovat a nastavit dle svých potřeb, zasílá notifikace o změně pohybu zboží na telefon nebo email a porovnává rychlost doručení u různých typů přeprav.
Komentáře