1. října otevřela skupina Schwarzmüller novou pobočku v Německu s cílem rozšířit její tržní dosah až za jižní Německo. Rakouský prémiový výrobce se v Německu zaměřuje, aby byl dostupný v celé zemi do roku 2020, protože Německo je největší evropský trh s užitkovými vozidly.
Od roku 2017 je Německo největším z 21 trhů, kde skupina Schwarzmüller působí. Po reorganizaci výroby ve všech svých závodech a s výrobním programem přizpůsobeným pro Německo, společnost usiluje o větší úspěch než kdy jindy.
Skupina Schwarzmüller zřídila v Eltmannu v severním Bavorsku servisní a opravárenské středisko. Středisko bude uzpůsobeno, aby se stalo servisním centrem se zaměřením na prodeje, opravy, zápůjčky a prodeje použitých vozidel.
Eltmann bude fungovat jako HUB pro vyzvedávání nových vozidel v Německu. Je snadno dostupný ze závodů ve Freinbergu (Rakousko) a Žebráku (Česká republika). Kromě oprav a údržby všech 135 typů vozidel zde budou k dispozici použitá a nájemní vozidla. Nové místo zaujímá rozlohu 27.000 m².
Cílem skupiny Schwarzmüller je zdvojnásobit svůj podíl na trhu
Skupina Schwarzmüller se snaží mít dosah po celém Německu, což bude dosaženo zřízením další pobočky na severu. Skupina Schwarzmüller se svými prémiovými produkty bude výhledově dosahovat vynikajícího úspěchu v Německu. V roce 2017 bylo v Německu zaregistrováno 2.300 vozidel Schwarzmüller, což představuje podíl na trhu ve výši 5,5%.
Nové objednávky v Německu v roce 2017 dosáhly 2.688 vozidel, což je výrazně více, než výše uvedená hodnota. Navíc došlo k dalšímu nárůstu během prvních osmi měsíců roku 2018. Očekávaná hodnota celkových objednávek z Německa v tomto roce činí 2.800 vozidel. To by představovalo 59 % (2015: 1,762, 2018: 2800).
Nejvyšší poptávka je u stavebních vozidel
Produktový mix dodaný společností Schwarzmüller do Německa je v souladu se svou vlastní strategií: v Německu je poptávka nejsilnější po stavebních vozidlech a pro přepravu odpadů, jako jsou sklápěče, nízkoložná vozidla a vozidla s posuvnou podlahou. Tato vozidla představují asi dvě třetiny objemu prodejů. Následující jsou vozidly pro dálkovou přepravu. V důsledku toho společnost rozšířila sortiment výrobků pro Německo. Tento sortiment výrobků úspěšně vstoupil na trh izolovanými sklápěcími vozy, které se používají především při stavbě silnic. Mezitím se také začal vyrábět „krabicový“ sklápěcí návěs pro trh severního Německa. Kompletní portfolio produktů se skládá z 8 skupin vozidel a 135 typů vozidel.
Komentáře