IVECO představilo na pařížském veletrhu Intermat 2018 nový Stralis X-WAY a řady ekologicky šetrných vozidel pro stavební průmysl jako odpověď na výzvu prezidenta Macrona na hromadnou přestavbu nákladních vozidel na plyn.
Značka představila na veletrhu svůj Stralis X–WAY, novou řadu specificky vyvinutou pro stavební logistiku a využití ve městském prostředí. Spojuje nejlepší úsporu paliva a bezpečnostní technologie IVECO s proslulou off-road robustností svých nejtěžších vozidel společně s vysokou produktivitou.
Na výstavě tuto oblast reprezentoval Stralis X-WAY jeřáb, ideální pro recyklační průmysl díky své výjimečné manévrovatelnosti, celkově kompaktním rozměrům, světlé výšce, trakci a velkému užitečnému zatížení.
Pro městský sektor představilo IVECO lehká užitková vozidla a nákladní vozy s jejich pokrokovými alternativními technologiemi pohonu: Daily Blue Power na zemní plyn a Stralis X-WAY NP.
Pierre Lahutte, prezident značky IVECO, uvedl: „Odhodlání IVECA podporovat energetický přechod nás hnalo stát se průkopníky v oblasti udržitelných technologií, s výsledkem kompletní nabídky vozidel s alternativním pohonem. V době, kdy obce přicházejí s dopravními omezeními a přísnou regulací emisí, aby vyřešily problém s kvalitou ovzduší pro své obyvatele, dávají naše vozidla poháněná zemním plynem podnikání ve stavebnictví konkurenční výhodu, především při výběrovém řízení zakázek v centrech měst.“
Stralis X-WAX NP v kombinaci s CIFA elektrickou míchačkou, je první elektrická míchačka betonu na bio-cng nákladním vozidle. Toto vozidlo nepřináší jen výhody extrémně tichého provozu a PM a CO2 emise blížící se nule, ale nabízí i vynikající provozní vlastnosti s výjimečným užitečným objemem nákladu 8m3 – kapacita srovnatelná s nejlepšími naftovými podvozky.
Stralis X-WAY je provozován v místech, kde je užitečné zatížení klíčové, a v tomto ohledu zvyšuje podíl na nejvyšší užitečné zatížení v segmentu. Jeho verze Super Loader na podvozku 8 x 4, vyvinutá pro aplikace míchačky, váží neuvěřitelných 8.845 kg, čímž může vézt o 355 kg více nákladu než nejlepší vozidlo certifikované nezávislou společností UTAC.
Nová Daily Blue Power, která byla korunována oceněním „Mezinárodní dodávka roku 2018“, smí pracovat v centrech měst v jakoukoli denní dobu, čímž osvobozuje stavební podniky od omezení daných regulacemi pro zachování životního prostředí, a to díky kombinaci technologie, nízkých emisí a dopadu na životní prostředí, vysokému výkonu a efektivitě.
Tato nová produktová rodina IVECO má přístup do měst bez omezení a dávající zákazníkům na výběr ze tří technologií: Daily Hi-Matic Natural Power na stlačený zemní plyn, Daily Electric s nulovými emisemi a Daily Euro 6 RDE Ready s nejpokročilejší naftovou technologií v průmyslu.
V sektoru stavby silnic vystavilo IVECO Stralis X-WAY NP, model poháněný nejpokrokovější technologií zemního plynu, který nabízí další výhody pro životní prostředí kombinované s užitečným zatížením a benefity výkonu celé řady – benefit pro provoz stavební logistiky v centrech měst s omezeními pro naftová vozidla a celodenní provoz na pracovištích s hlukovými omezeními.
V segmentu lomů vystavilo IVECO na stánku dvě vozidla: Astru HD9 8×6 Euro VI a Trakker, obě v konfiguraci sklápěcího nákladního vozu.
Řada IVECO Astra jsou vozidla vyrobená pro složitá nasazení mimo silnice pro sektory ropa & plyn, těžební práce a práce v lomech, stavebnictví a těžké nákladní dopravě. Každý jednotlivý detail od pohonu s vysokým výkonem po elektroniku v jednoduchém designu byl vyvinut tak, aby přinesl nejvyšší úroveň výkonu, síly a spolehlivosti při těch nejtěžších úkolech.
Iveco na Intermatu představilo nový HD 86,50 Euro VI s plně automatickou převodovkou – konfigurace, která potvrzuje off-road DNA produktové řady Iveco Astra s výkony srovnatelnými se sklápěčkami pro lomy a těžbu se stejným užitečným zatížením, v závislosti na misi.
Trakker je zkonstruován pro práci za každého počasí a v jakémkoli terénu – i v těch nejextrémnějších off-road podmínkách – a kombinuje robustnost, spolehlivost a efektivitu s technologiemi. Trakker opakovaně prokázal svou legendární sílu a výdrž v nejtěžších terénech rallye Dakar.
Komentáře