Dne 24. října spustila společnost Nissens zcela nový zákaznický portál, který nahradil a rozšířil stávající internetový obchod. Podle společnosti Nissens je důležitý nejen prodej zákazníkům, ale také informace, které pomohou distributorům, velkoobchodům a mechanikům.
V loňském roce pracovala společnost Nissens na novém způsobu sdílení dat o produktech a prodejní podpory. Řešením byla kompletní rekonstrukce platformy a její transformace z předchozího webshopu na zákaznický portál.
Nissens ‘e-Commerce Manager, Peter Thybo Andersen, vysvětluje;
“Máme silnou touhu nabídnout více než jen místo k nákupu produktů, protože současný obchod je často založen na analýzách a komplexním pohledu na přidanou hodnotu. Udržení uživatelsky přívětivého a efektivního obchodu zůstává naší hlavní prioritou, ale chceme k tomu přidat něco navíc. “, vysvětluje Peter Peter Thybo Andersen. “Zažili jsme značný nárůst požadavků po údajích a právě proto jsme ochotni je sdílet s našimi zákazníky. Navíc díky zákaznickému portálu Nissens můžeme nyní zákazníky ještě pozvat dále do světa Nissens. “
Data i produkty
Abychom usnadnili sdílení dat, obsahuje nový zákaznický portál Nissens download centrum, kam mohou být nahrány soubory pro specifické požadavky zákazníků a jejich následnému stažení. To ve spojení s existujícími službami společnosti Nissens je navrženo tak, aby zákazníci byli informováni o nejnovějších informacích a trendech – ať už jde o velké nebo malé zákazníky.
Náš „ starý webshop“ byl v provozu devět let a fungoval velmi dobře i v současnosti. V jeho vzhledu jsme však viděli logická omezení, zejména pokud jde o nové komunikační zařízení a plné využití širokoúhlých možností, které moderní počítače nabízejí. Místo toho jsme vytvořili portál, který je plně funkční na smartphonech i tabletech a přitom stále klademe důraz na verzi pro stolní počítače, kde využijeme plnou velikost obrazovky. “vysvětluje Peter Thybo Andersen.
Vylepšení uživatelských zkušeností
Ačkoli „starý webshop“ Nissens byl již letitý, jeho popularita byla stále obrovská. Proto se Nissens také rozhodl udržet velkou část celkové struktury, která již před lety stanovila standard na trhu, což v kombinaci s novými přírůstky zahrnuje:
•Nový nástroj pro porovnávání produktů, který umožňuje uživatelům porovnávat technické specifikace, stejně jako výkresy a obrázky. To znamená, že uživatelé stráví pouze sekundy hledáním rozdílů, tak aby našli správný produkt.
• Jedinečné odkazy propojené s produkty, které směřují uživatele přímo z jiných platforem společnosti Nissens. Příkladem je Nissens News, která informuje zákazníky měsíčně o aktualizacích sortimentu. Od tohoto okamžiku mohou zákazníci kliknout na konkrétní položky v informačním bulletinu a seznámit se s jejich jedinečnými informacemi, jako jsou ceny, dostupnost, doba dodání a rozšířené informace o produktech.
• Funkce download, kde v bezpečí portálu Nissens uloží důležité informace uživatelům. To bude sloužit jako jedinečný nástroj pro sdílení dat v příštích letech.
Je nutné zdůraznit, že jsme vytvořili tento portál pro užší spolupráci s našimi zákazníky. Z tohoto důvodu vybízíme všechny uživatele, jak externí, tak i interní, aby nám poskytli zpětnou vazbu o tom, jak portál funguje, a zároveň poskytli inspiraci, jak by měl fungovat. Je to jen začátek nového vývoje, který budeme nadále přizpůsobovat požadavkům na trhu. ” uzavírá Peter Thybo Andersen.
Zákaznický portál Nissens naleznete v prohlížeči pod cp.nissens.com. Pokud nemáte přihlašovací údaje, můžete získat přístup k portálu zadáním katalogu.nissens.com do prohlížeče.
Komentáře