V roce 2016 vyrobila společnost TATRA TRUCKS 1.326 nákladních automobilů. Pro letošní rok byl výrobní cíl opět navýšen a k jeho dosažení potřebuje kopřivnická automobilka doplnit stav zaměstnanců. Aktuálně shání až sto čerstvých posil, převážně do dělnických profesí.
„Na trhu práce hledáme především pracovníky do výroby. Zejména obráběče, seřizovače, obsluhu CNC strojů, frézaře, montážní dělníky a podobně. Podmínkou pro přijetí je kromě odbornosti a prokazatelné praxe také ochota pracovat ve směnném provozu,“ říká Kateřina Nogolová, personální ředitelka TATRA TRUCKS.
Přestože je v průmyslovém Moravskoslezském kraji těžké najít kvalifikovanou pracovní sílu, v kopřivnické automobilce věří, že budou při náboru stejně úspěšní jako v minulém roce. A to nejenom díky mzdě, která je v podniku nad průměrem v regionu, atraktivním zaměstnaneckým benefitům včetně týdne dovolené navíc, příspěvku na penzijní připojištění a dotovanému stravování ve vlastní moderní závodní jídelně. Tatra má totiž v regionu silnou pozici. Vždyť jde o nejstaršího výrobce dopravních prostředků na světě, který letos slaví 120 let od vyrobení prvního automobilu.
„Jedinečností Tatry je kromě bohaté historie také fakt, že kromě sériové výroby dokáže postavit unikátní speciály dle potřeb a požadavků zákazníků. Nejsme tedy klasickou automobilkou, kde zaměstnanci na lince stereotypně opakují stále tytéž úkony. Naopak, téměř každý automobil je unikát, což od dělníka ve výrobě vyžaduje schopnost číst plány a měnit postupy podle vozidla, které zrovna na lince je. Takže práce v Tatře je pro člověka, který má pozitivní vztah k technice a k autům, zajímavá a zábavná. Ale zároveň náročná. Klade vysoké nároky na montážní dělníky i dělníky ve výrobě, musí to být tedy špičky v oboru – samostatní a flexibilní,“ upřesňuje Kateřina Nogolová.
Komentáře