MAHLE Aftermarket převezme společnost Behr Hella Service a plánuje ofenzívu na trhu

11 června 2019, 15:49

Firma MAHLE Aftermarket plánuje výrazně posílit na trhu, a to i v oblastech, kde dosud nepůsobila nebo jen okrajově. Pojí se to mimo jiné s převzetím firmy Behr Service, patřící dříve koncernu HELLA.

Sídlo Mahle

Současná strategie značky MAHLE má za cíl prolomit aktuální image společnosti, že vyrábí pouze díly motoru a jeho příslušenství. To je samozřejmě základ, který výrobce neopouští a nadále bude dodávat písty, pouzdra nebo ložiska do prvovýroby i na aftermarket. Německý výrobce však nakupoval a hodlá se zabývat odvětvími, ve kterých byl dříve málo známý nebo v nich nepůsobil.

Pár informací o Mahle

Firma MAHLE, sídlící ve Stuttgartu, má 170 výrobních závodů po celém světě a patří mezi 20 největších světových dodavatelů pro automobilový průmysl. Společnost provozuje 16 výzkumných a vývojových center a její roční obrat v poslední době dosáhl 12,8 mld. EUR. Zaměstnává více než 78.000 lidí, včetně přibližně 6.000 inženýrů. Nabídka MAHLE zahrnuje přes 150.000 náhradních dílů. Na aftermarketu pracuje pro společnost přibližně 1.700 zaměstnanců a její roční obrat dosahuje 928 milionů EUR.

V poslední době se MAHLE rozhodlo rozšířit svou nabídku v oblasti dílenského vybavení. Koupila několik společností z tohoto odvětví, z nichž největší byla loni italská společnost BrainBee. Další významnou investicí je nákup společnosti Behr Hella Service, která dosud patřila ke skupině HELLA, a která se specializuje na tepelné systémy. Oficiálně vstoupí do struktury společnosti MAHLE od 1. ledna 2020, ale organizační přípravy již začaly.

Značka Behr Hella Service se do MAHLE plně integruje. Její výrobky budou prodávány v balení nového majitele s malým logem Behr na okraji krabice. V letošním roce představila firma MAHLE nový design balení v bílé a modré barvě, které bude pro značku charakteristické. Jedinou výjimkou jsou filtry Knecht, které budou i nadále kvůli rozpoznání značky nabízeny v bílo-oranžových krabicích.

Author: MaK
Journalist at TruckFocus.cz

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!