Robert Bosch odbytová

Robert Bosch odbytová

  • Radlická 350/107d
    158 00 Praha 5
  • www.bosch.cz
  • 261 300 101

Automobilová technika Bosch pro autoservisy i motoristy

Široký sortiment náhradních dílů Bosch
– Zapalovací systémy
– Stírací technika
– Filtry
– Pohonné řemeny
– Brzdový systém
– Osvětlení
– Zásobování energií
– Vstřikování zážehových motorů
– Vstřikování vznětových motorů

Servisní vybavení Bosch
– Elektronický systém informací ESI[tronic]
– Diagnostika elektronických systémů
– Test motoru
– Měření emisí
– Zkoušení systémů vznětových motorů
– Servis zdrojové soustavy
– Servis klimatizací
– Měření geometrie náprav
– Pneuservis
– Analýza systémů brzd

Servisní koncepty Bosch
– Největší síť nezávislých autoservisů na světě
– Více než 17 000 autoservisů ve 150 zemích
– Náhradní díly v kvalitě pro prvovýbavu
– Pro všechny značky vozidel
– Se zachováním záruky



Školící středisko Bosch
– Moderní školicí středisko pro teoretickou i praktickou část vzdělávání
– Nejmodernější diagnostické vybavení
– Školitelé s nejnovějším know-how společnosti Bosch

g
g
g
g
g

Články o společnosti:

ELIT: Bosch akce 2018

Společnost ELIT připravila 2 akce na vybavení BOSCH. Jedná se o akci KTS Truck + ESI Truck OTP + školení zdarma a zároveň akci EBR pro zákazníky se sadami ESI za sníženou cenu. Akce platí do 31. 12. 2018.

Nové filtry BOSCH

Firma BOSCH rozšířila svou nabídku filtrů pro užitková vozidla.

Co mají společného propojené nákladní automobily a chytré domácnosti?

Více pohodlí, více bezpečnosti a více možností: díky Bosch řešením v oblasti konektivity jsou nákladní automobily, domácnosti a nositelná elektronika stále chytřejší a efektivnější a přinesla společnosti Bosch dvě ocenění CES 2018 Innovation Awards za inovaci.

Vylepšený ESI[tronic] 2.0

Diagnostický software Bosch ESI[tronic] 2.0 byl doplněn o nové funkce.

Systémy žhavení Bosch

Palivo pro vznětové motory je velmi zápalné oproti palivu pro zážehové motory. Z tohoto důvodu je startování vznětových motorů s přímým vstřikováním paliva (DI) spontánní při jakékoliv teplotě ≥ 0 °C, protože teplota vznícení 250 °C se dosáhne stlačením ve spalovací komoře motoru i při otáčkách startéru. Pod určitou teplotou ale vznětové motory potřebují podpůrný […]

Více