MAN na veletrhu AGRITECHNICA 2017

Monika Kolarova, 12 září 2017, 9:57

V zemědělství se zvyšuje poptávka po různých typech dopravy a dodavatelích. A trucky díky velké celkové hmotnosti jízdní soupravy do 38 t nebo 40 t, nízké spotřebě paliva a typické přepravní rychlosti 89 km/h hrají v dopravním řetězci mezi farmou, polem a skladem stále významnější roli.

Vzpomínka na minulost: společnost MAN sice skončila s výrobou traktorů ještě v roce 1963, ale aktuální vystavovaný exemplář MAN TGS 18.500 4×4 BL má identický originální zelený lak (MAN-GRUEN M107) a kola světlé slonovinové barvy. Tato barevná kombinace byla typická pro zemědělské traktory MAN.

Na letošním veletrhu AGRITECHNICA, který proběhne od 12. do 18. listopadu 2017 v německém Hannoveru, značka MAN na svém stánku C45 v hale 16 představí specifický truck pro zemědělství odvozený z tahače řady TGS, a také motory pro tento sektor z produkce MAN Engines (divize MAN Truck & Bus, která vyvíjí, vyrábí a prodává naftové a plynové motory pro různá průmyslová odvětví).

Tahač s pohonem kol všech náprav a motorem o maximálním výkonu 500 k si potenciální zákazníky jistě získá svojí konfigurací šitou na míru pro odvětví: má homologaci jako tažné vozidlo v zemědělství a lesnictví, pomocný pohon s hydraulickým systémem snímajícím zatížení na straně setrvačníku, různé způsoby připojení přívěsů a speciální široké pneumatiky pro práci na polích (445/65 R 22,5 vpředu a 600/50 R 22,5 vzadu).

Výhodou koncepce traktoru MAN je jeho všestranné využití jak na poli, tak i na silnici, stejně jako jeho provoz po celý rok. Po skončení zemědělských prací a sklizně stačí vyměnit návěs a pneumatiky a vozidlo lze nasadit na přepravu ve stavebnictví nebo s radlicí při zimní údržbě vozovek.

Tahač řady TGS vybavený pro práci v zemědělství
Tahač řady TGS vybavený pro práci v zemědělství, například použitím speciálních pneumatik, které odpovídají maximální šířce vozidla 2,55 m
Zemědělský truck/traktor vystaví MAN na listopadovém veletrhu AGRITECHNICA
Zemědělský truck/traktor vystaví MAN na listopadovém veletrhu AGRITECHNICA

Další informace

Nový MAN TGX D38 zajišťuje logistiku pro kralujícího mistra světa v rallyekrosu
Nový MAN TGX D38 zajišťuje logistiku pro kralujícího mistra světa v rallyekrosu

Mattias Ekström, kralující mistr světa v rallyekrosu a účastník závodů DTM, se při zajišťování logistiky svého týmu RX EXS spoléhá na truck MAN. Šampion si špičkově vybavený top model TGX 18.580 D38 osobně vyzvedl v mnichovském zákaznickém centru MAN Truck Forum.

Na vývoj konvojů digitálně propojených kamionů DB Schenker půjdou 2 miliony eur
Na vývoj konvojů digitálně propojených kamionů DB Schenker půjdou 2 miliony eur

Společnosti DB Schenker, MAN a Hochschule Fresenius obdrží prostředky od Spolkového ministerstva dopravy a digitální infastruktury (BMVI) na projekt tzv. platooningu, tedy seskupování autonomně řízených a digitálně navzájem propojených kamionů. 

Jde především o člověka, tvrdí nový ředitel MANu
Jde především o člověka, tvrdí nový ředitel MANu

Na jaře přišel na pozici jednatele a generálního ředitele společností MAN Truck & Bus Czech Republic a MAN Truck & Bus Slovakia pan Reinhard Faderl. Rozsáhlé a dlouhodobé zkušenosti vyplývají z více než dvacetileté praxe na různých pozicích v automobilce MAN.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!