Analýza obchodních zástupců v České republice 2017

Szotek René, 12 června 2017, 16:16

Tato analýza představuje výsledky výzkumu, který byl zaměřen na obchodní zástupce v motoristické branži. Jak se obvykle předpokládá, pro práci obchodního zástupce je nutno mít vrozené schopnosti, jako je otevřenost, samostatnost, samodisciplína, schopnost se prodat, odolnost vůči stresu apod. Je třeba se obchodním zástupcem narodit?

Analýza probíhala od prosince 2016 do února 2017 na vzorku 235 respondentů, kteří se zabývají prodejem ve firmách spojených s motoristickou branží. Všechny případy neobjektivních odpovědí, byly odstraněny.

Cíl analýzy
Cílem této analýzy je představení informací na téma obchodní zástupci v motoristické branži, faktory, které motivují obchodní zástupce, ale rovněž demotivují k práci, zásady odměňování, nástroje k práci, řešení problémů spojených s prací obchodních zástupců a situací na trhu atd.

Komu je analýza určena?
Anylýza je určena především osobám, které řídí obchodní oddělení firem a vedením firem v motoristické branži.

Obsah analýzy:
1. Struktura respondentů
1.1 Struktura respondentů vzhledem k pohlaví
1.2 Struktura respondentů vzhledem k velikosti firmy
1.3 Struktura respondentů vzhledem k věku
1.4 Struktura respondentů vzhledem k typu firmy
1.5 Struktura respondentů vzhledem k práci na centrále nebo pobočce
2. Kým je obchodní zástupce v motoristické branži?
2.1 Praxe v oboru u obchodního zástupce
2.2 Počet zaměstnání na pozici obchodního zástupce
2.3 Kolik % času věnuje obchodní zástupce práci v terénu, kanceláři a pomocí telefonu
3. Zásady odměňování obchodních zástupců v motoristické branži
4. Motivující aspekty u obchodního zástupce
5. Demotivující aspekty u obchodního zástupce
6. Obchodní zástupci o své práci, problémech a klientech
6.1 Žena jako obchodní zástupce v motoristické branži
6.2 Četnost předkládání raportů
6.3 Nejdůležitější vlastnosti obchodních zástupců jejich pohledem
6.4 Nejčastější námitky klientů
6.5 Pohled ze strany obchodních zástupců na důležitost vědomostí, školení apod.
6.6 Pohled obchodních zástupců na slevy, reklamní materiály a jiné materiály podporující prodej
7. Služební automobil
7.1 Průměrné stáří služebního automobilu obchodního zástupce
7.2 Jakou třídu služebního vozidla mají obchodní zástupci k dispozici
7.3 Možnost používání služebního vozidla pro soukromé účely

BONUSOVÁ OTÁZKA: Jak vnímáte situaci, kdy obchodní zástupce přejde ke konkurenci

DOLOŽKA A KONTAKT

Fragment analýzy ke stažení KE STAŽENÍ.

Bližší informace Vám podáme na čísle +420 777 77 44 66 a emailu rene.szotek@motofocus.eu.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!