Gates v nových motorech DAF

15 února 2017, 18:18

Gates podepsal smlouvu se společností DAF na konstrukci, výrobu a dodávky systémů napínání drážkových řemenů pro motory MX-11 a MX-13, splňující normu Euro 6.

Gates ujišťuje, že rozšíření sortimentu náhradních dílů, které vyplývá z podepsané smlouvy, přináší velké výhody pro dílny. Umožňuje také užší spolupráci na dřívějších projektech, když měl DAF problémy se systémy ABDS, které dodávala pro motory XF 105, XF 95 CF 85 (všechny modely ve standardu Euro 5) konkurenční společnost. Poté bylo rozhodnuto o změně dodavatele na firmu Gates.

Tak se DAF přesvědčil, jaké jsou možnosti Gatesu při řešení problémů u motorů Euro 5. To mělo dopad na prohloubení spolupráce, která pokračuje u produkce motorů Euro 6. Technická řešení firmy Gates se objevila v nových motorech MX-11 a MX-13. V současné době sedm z největších výrobců nákladních automobilů na světě (DAF, Iveco, MAN, Mercedes Benz, Renault, Scania a Volvo) se opírá o technologii ABDS od Gatesu.

Úspěch na poli OE tvoří základ pro rozvoj Gatesu na aftermarketovém trhu. Gates byl na aftermarketu průkopníkem v oblasti komplexních řešení pro užitková vozidla. Navíc úspěch při spolupráci s firmou DAF umožnil rozšíření nabídky Gates Micro-V Extra Service.

V nabídce přibylo pět nových napínáků DriveAlign a řemenic a také devět sad Micro-V Extra Service pro motory DAF MX-11 a MX-13. Tyto reference lze použít jednak v modelech řady CF, tak i XF. Po tomto rozšíření nabídky se celkový počet nabízených sad Gates Micro-V Extra zvýšil na 93 položek. Napínáky DriveAlign, řemeny Micro-V a řemenice jsou k dispozici také samostatně.

Související články

Společnost DAF upevňuje svou pozici
Společnost DAF upevňuje svou pozici

Společnost DAF Trucks posílila v roce 2016 svou pozici na evropských trzích. Tržní podíl v segmentu těžkých vozidel (nad 16 tun) vzrostl o celých 0,9%, na 15,5%. Společnost DAF upevnila svoji pozici na téměř všech evropských trzích a drží si prvenství v Nizozemsku, ve Velké Británii, v Polsku, Maďarsku a Bulharsku.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!